Hvordan sætter man medlyt til på Puzzel

Medlyt funktion i Puzzel

Anvendes til sidemandsoplæring. Enten hvor en erfaren agent lytter med på en ny medarbejderes samtaler, eller omvendt.
Når agenten der er Medlyt på tilbydes og besvarer et køkald, ringes der samtidigt til agenten der lytter med.
Agenten der er Medlyt på, kan se at medlyt ar aktiv. Hverken agenten med Medlyt, eller opkalder der tales med, kan høre agenten der lytter med.

Bestilling af Medlyt

Log på Admin.puzzel.com

Medlyt funktionen findes under ”Tjenester – Medlyt”

Billede1.png

Søg efter agenten der skal lyttes på, eller vælg fra en brugergruppe

Billede2.png

Klik på agentens navn

Billede3.png

Vælg nu hvordan der skal lyttes med på agentens samtaler – vælg én af nedenstående muligheder:

  1. Indtast telefonnummer hvorpå Medlyt kaldet skal modtages
  2. Min Puzzel softphone, hvis du selv skal lytte med i din Softphone (kun hvis du benytter Puzzel Softphone)
  3. Vælg en agent fra en Brugergruppe
    Billede4.png

Mulighed 1

Billede5.png

Mulighed 2

Billede6.png

Mulighed 3

 

Angiv derefter hvor mange kald, og i hvilken periode der skal bestilles Medlyt – f.eks.:

15 samtaler indtil kl. 12:00 i dag

Klik på Tilføj

 

Medlyt er nu bestilt, og vil være aktiv i de angivne antal kald, i den angivne periode.

Bestillingen afsluttes automatisk efter det ønskede antal kald, eller efter den ønskede periode.

 

 

 

Sletning af Medlyt

Bestillingen kan slettes før tid ved klikke på Slet

Billede7.png

Bekræft sletning

Billede8.png

Vejledningen kan Downloades som PDF. 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer