Hvordan fungerer flytningen af numre og skift af simkort, når vi skal have Teams?

Jeres mobilabonnementer bliver flyttet fra jeres nuværende operatør til TDC Erhverv, når I skal i gang med Teams. Selve porteringen (flytningen af nummeret) sker i løbet af natten inden jeres idriftsættelsesdato.

Det betyder, at den enkelte medarbejder beholder sit nuværende mobilnummer, men skal sætte et nyt simkort i sin telefon, når det eksisterende holder op med at virke på selve idriftsættelsesdagen.

Det er derfor vigtigt, at man har sit nye simkort med sig den dag.

Det nye simkort

I modtager typisk alle jeres simkort i god tid inden idriftsættelsesdatoen, så der er tid til at distribuere dem til alle medarbejdere.

Hvert simkort er klistret på et følgebrev med medarbejderens navn og detaljer om kortet og dato for hvornår, det kan tages i brug.

Brevet indeholder også simkortets pin- og pukkoder, men så snart man er i gang, behøver man ikke længere brevet. Alle medarbejdere med et mobilabonnement tilknyttet Teams kan nemlig se deres pin- og pukkode ved at logge på Teams Selvbetjening.

Her kan de også spærre deres simkort og bestille et nyt, hvis de skulle miste deres telefon.

IMG_6395.jpg

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer