Læsetid: 2 minutter
Vores Teams Selvbetjening er selvfølgelig også tilgængelig for slutbrugere - altså for de medarbejdere, som ikke har en administratorrolle i vores løsning, men som findes i jeres AD og har et abonnement i vores løsning.
Som slutbruger kan du se oplysninger om dit abonnement, dine licenser og stamoplysninger fra jeres eget medarbejderkartotek. Har du et mobilabonnement, kan du desuden se din mobilpakke og pin- og pukkode for dit simkort.
Skulle du miste din telefon, kan du naturligvis også spærre simkortet og bestille et nyt.
Sådan logger du på Teams Selvbetjening
Der er to måder at komme ind i Teams Selvbetjening:
- Du kan installere Selvbetjenings-appen i Teams
- Du kan gå ind på app.sky.tdc.dk.
Hvis du installerer og går ind i appen i Teams, vil du allerede være logget på via din Office 365-konto. Din Office 365-konto er den, du fx bruger til at logge på din pc med.
Går du ind via app.sky.tdc.dk, vil du blive bedt om at logge på. Her bruger du også din Office 365-konto.
Min side i Teams Selvbetjening
Når du kommer ind i Teams Selvbetjening som slutbruger, ser du øverst oplysninger om dig selv og dine abonnementer. Profilbilledet, navnet, e-mailadressen, titlen, afdelingen, Azure-linket og dine Office 365-licenser er noget, vi får fra jeres medarbejderkartotek - kaldet Azure AD. Så hvis der mangler noget, skal det udfyldes der. Det kan jeres it-ansvarlige sikkert hjælpe med.
Lige under din e-mailadresse kan du se dit fastnetnummer samt dit mobilnummer og din mobilpakke, hvis du har sådan en, selvfølgelig.
Længere nede på siden kan du læse mere om din mobilpakke. Her kan du fx se din pin- og pukkode, hvis du har brug for dem. Bemærk at pinkoden er den, dit simkort havde fra starten. Du kan dog selv efterfølgende havde ændret pinkoden, så den ikke længere matcher det, der står her.
Hvis du har mistet din telefon, kan du spærre dit simkort ved at klikke på Spær og bestil nyt simkort.
Herefter skal du kigge alle felterne igennem og tjekke, om det er den korrekte adresse, vi sender det nye simkort til. Hvis du ønsker en anden modtageradresse, kan du rette i felterne.
Klik til sidst på Spær og genbestil.
Herefter kan du se, at ordren er oprettet. Og hvis du klikker på Gå til supportsag, kan du følge med.
Nederst er der link til hvordan, du får fat i YouSee Musik, som er inkluderet i dit eventuelle mobilabonnement. Der er også link til en vejledning i SkyApp.
Kommentarer