Læsetid: 1 minutter
Jeres Azure Active Directory er jeres brugerliste i Office 365 - man kunne også kalde det for medarbejderkartoteket.
I kan finde den på portal.azure.com.
Når I bliver oprettet som kunde hos os, sætter I sammen med os jeres Azure AD op, så Teams Selvbetjening kan tale med det.
På den måde slipper I for dobbeltarbejdet i både at oprette jeres brugere i AD og i vores løsning. Jeres Azure AD er hoveddatakilden, som vi trækker data om jeres brugere fra.
Data er for- og efternavn, avatar (profilbillede), e-mailadresse, licensforhold, titel, afdeling og det såkaldte Object ID, som er en unik nøgle, som identificerer netop denne bruger.
Derudover præsenterer vi jer for fire stykker anonym forbrugsdata, som også hentes fra jeres tenant. Dette er jeres organisations samlede forbrug.
Al anden data - som for eksempel telefonnumre og oplysninger om eventuelle simkort - er noget som I beriger medarbejderen med i Teams Selvbetjening.
Kommentarer