Hvordan kontakter jeg TDC Erhverv Cloud Support?

Der er flere måder at kontakte os på:

1. Udfyld kontaktformularen lige her
2. Send os en e-mail på support@sky.tdc.dk 
3. Chat med os - brug boblen nede i højre hjørne
4. Ring til os på 7733 7171

Hvis du er logget på vores Selvbetjening kan du også oprette en supporthenvendelse der. Og selvfølgelig chatte med os.

TDC Erhverv Cloud Support har åben alle hverdage fra 8.00 til 16.00.

Ved akutte problemer udenfor åbningstider

Ved driftsstop er vores vagt altid tilgængeligt på 7733 7171.

Inden du ringer, anbefaler vi dog, at du først orienterer dig på vores statusside status.sky.tdc.dk.

Hvis du fortsat ønsker at ringe til os, må du meget gerne først oprette en ticket med informationer omkring hændelsen. Det kan du gøre via kontaktformularen lige her eller ved at skrive til support@sky.tdc.dk. Vi kigger herefter hurtigst muligt på sagen - jævnfør jeres supportaftale med os.

Vi er også klar til at spærre simkort døgnet rundt på 7733 7171, hvis uheldet skulle være ude. Det er dog også muligt at spærre - og genbestille - simkort på vores Selvbetjening.

 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer