Der er flere måder at kontakte os på:
1. Udfyld kontaktformularen lige her
2. Send os en e-mail på support@sky.tdc.dk
3. Chat med os - brug boblen nede i højre hjørne
4. Ring til os på 7733 7171
Hvis du er logget på vores Selvbetjening kan du også oprette en supporthenvendelse der. Og selvfølgelig chatte med os.
TDC Erhverv Cloud Support har åben alle hverdage fra 8.00 til 16.00.
Ved akutte problemer udenfor åbningstider
Ved driftsstop er vores vagt altid tilgængeligt på 7733 7171.
Inden du ringer, anbefaler vi dog, at du først orienterer dig på vores statusside status.sky.tdc.dk.
Hvis du fortsat ønsker at ringe til os, må du meget gerne først oprette en ticket med informationer omkring hændelsen. Det kan du gøre via kontaktformularen lige her eller ved at skrive til support@sky.tdc.dk. Vi kigger herefter hurtigst muligt på sagen - jævnfør jeres supportaftale med os.
Vi er også klar til at spærre simkort døgnet rundt på 7733 7171, hvis uheldet skulle være ude. Det er dog også muligt at spærre - og genbestille - simkort på vores Selvbetjening.
Kommentarer