Bemærk: Når du nedtager et abonnement, er det hele brugeren og ikke kun mobiltelefonabonnementet, som nedlægges.
Start med at logge ind på Selvbetjening.
Find den (måske nu eks-)kollega hvis abonnement, du ønsker at nedtage. Det gør du ved enten at klikke på Abonnement og så Oversigt og finde vedkommende i listen eller ved at søge personen frem via søgefeltet.
Når du er inde på personens abonnementsprofil, klikker du på sektionen Abonnement i menuen i venstre side og klikker på Nedtag abonnement.
Herefter vælger du hvem skal have kvittering for bestillingen af nedtagningen, og tager stilling til om mobilnummeret evt. skal reserveres til senere brug.
Vælger du at reservere nummeret suspenderes det pr. den valgte udførelsesdato. Nummeret kan stadig benyttes af jeres organisation og vil fremover fremgå på regningerne som et hvilende abonnement. Reserveres nummeret ikke, vil det ikke længere være til rådighed for jer efter den valgte dato.
Vælg herefter hvornår abonnementet skal nedtages og klik på Nedtag abonnement.
I modtager nu en kvittering på den valgte e-mailadresse og brugeren nedtages, når vi kommer til udførelsesdatoen.
Vær opmærksom på at den valgte dato udelukkende beskriver hvornår den tekniske nedtagelse vil finde sted, og ikke hvor længe I faktureres for abonnementet.
Kommentarer