Hvordan virker top up på mobilabonnementer?

Top up er en funktion, der automatisk følger med i Works-mobilabonnementer.

Tjenesten giver brugeren mulighed for at få fornyet sin data op til i alt fire gange, hvis brugeren har benyttet al den inkluderede data i en given regningsperiode. Det får man til en reduceret pris.

Alternativet er, at vi laver et såkaldt speed drop, hvor vi skruer helt ned for hastigheden på data (brugeren vil opleve, at mobildata ikke virker). Så vil I selv skulle justere brugerens datapakke i Selvbetjening.

Et tænkt eksempel:

En bruger har 5 GB. Brugeren benytter al sit data på streaming uden at tænke nærmere over det i starten af måneden. Forbruget medfører, at brugeren får en top up af sin datapakke på yderligere 5GB. Top up'en bogføres på næste regning med dato/tidspunkt som en ekstra service. 

Bruges der så meget data, skulle I måske overveje en større grundpakke til brugeren. 

I kan godt skriftligt afmelde brugeres top up, både på eksisterende numre og fremtidige oprettelser, hvis I skulle ønske det.

Ønsker I senere at gentilmelde en bruger til top up, er det selvfølgelig også muligt. Gentilmeldinger vil dog først virke fra den næstkommende regningsperiode. 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer