Sådan bruger du omstilling i SkyApp

For at kunne lave omstilling i SkyApp, skal det slås til på den enkelte brugerprofil i Selvbetjening.

Det er brugere med Klassisk OneNumber, som kan benytte funktionen. På brugerprofiler med Mobile OneNumber vil området Omstilling i SkyApp være skjult i Selvbetjening, og funktionen vil ikke være tilgængelig i SkyApp.

Bemærk at hvis man slår omstillingsfunktionen til, vil det tilføje et par hundrede milisekunder ekstra til den tid, det tager at starte et opkald.

Sådan slår I omstilling til på en bruger

1. Log på selvbetjening.sky.tdc.dk

2. Find den brugerprofil, som skal have omstillingsfunktionen slået til - fx ved at benytte søgefeltet i øverste højre hjørne.

3. Klik på Mobil i sidemenuen og vælg Omstilling i SkyApp.

4. Klik på Slå til.

Nu er brugeren klar til at omstille aktive kald i SkyApp.

Sådan omstiller du et kald i SkyApp

BEMÆRK: Er du Apple-bruger, skal du nulstille al data i SkyApp, inden omstillingsfunktionen fungerer. Læs hvordan du gør det her.

Når du har et aktivt kald på din telefon, er det indikeret inde i SkyApp med et grønt bånd. Hvis du vil omstille et kald, trykker du på den person fra dine kontakter, du vil omstille til.

Nu omstilles kaldet.

Hvis du har en Android-telefon kan også vælge at omstille kaldet til et telefonnummer, som du ikke har i dine kontakter. Det gør du ved at trykke på taste-ikonet i øverste højre hjørne.

Herefter indtaster du telefonnummeret, du vil omstille til.

Var denne artikel en hjælp?
2 ud af 2 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer