Adgang til alle tickets i din virksomhed

Som administrator har du mulighed for at se alle tickets, som omhandler brugere i din virksomhed. Det kan være nyttigt, hvis I internt altid vil bevare et overblik over hvilke supportanmodninger, der sendes til TDC Erhverv. 

Denne feature er som udgangspunkt deaktiveret. Skriv til os på dette link for at anmode om at få aktiveret funktionen. Det er også muligt, at gøre alle tickets tilgængelige for alle i virksomheden. 

Sådan ser du tickets fra andre brugere i din virksomhed

Når funktionen er aktiveret, kan du se tickets fra andre brugere i din virksomhed. 

  1. Start med logge ind på vores supportportal
  2. Klik på dit navn øverst til højre i hovedmenuen
  3. Klik til sidst på Mine aktiviteter

 Hvis du allerede er logget ind, kan du benytte dette link til at gå direkte til siden. 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer