I denne vejledning viser vi dig, hvordan du logger ind, finder og bruger de optagelser af opkald, som du kan lave i værktøjet Recording - både som almindelig bruger og som rollen supervisor.
Sådan logger du på
- Gå ind på skype-recording.ontdc.net
- Indtast den e-mailadresse, som du bruger til at logge på Skype for Business i feltet Username
- Indtast herefter det password, som du bruger til at logge på Skype for Business i feltet Password
- Klik på Log on
Sådan finder du optagelser
Klik på Search i øverste venstre hjørne.
Her har du mulighed for at indskrænke din søgning, så du får det frem, som du søger. Du har mulighed for at søge inden for tidsbegrænset periode, varighed, retning, telefonnumre og interne navne såsom initialer.
Du har kun mulighed for at se og høre optagede samtaler, der er foretaget fra eller til din egen Skype for Business.
Sådan lytter du til optagelser
Du har mulighed for at lytte til optagelserne ved at klikke på en specifik optagelse i listen over samtaler. Klik på Play-knappen i venstre side af den aktuelle samtale.
En ny menu vises i bunden af browseren, hvor du kan starte og stoppe, spole frem og tilbage i samtalen.
Sådan downloader og videresender du optagelser (kun for supervisorer)
Ønsker du at downloade en specifik samtale, kan du gøre det ved at markere den i optagelseslisten og klikke på grøn pil nedad-ikonet i topmenuen. Ønsker du at sende en optagelse på e-mail til din mailboks, kan det gøres ved at klikke på e-mail-ikonet med den blå pil.
Det er muligt at filtrere i de optagelser, som er blevet lavet på din Skype for Business eller andre kald, som du har tilladelse til at lyttet til.
Se i øvrigt vores artikel Hvad siger lovgivningen om at optage og afspille samtaler?
Kommentarer