Når dit abonnement er oprettet via Selvbetjening, vil du automatisk modtage to mails: En bekræftelse på oprettelsen af dit abonnement og en velkomstmail med de informationer, du skal bruge, når du logger på Skype for Business første gang.
Før du logger ind på Skype for Business første gang, skal du lave en ny adgangskode. Det gør du ved at nulstille den nuværende og vælge en ny.
Sådan nulstiller du din adgangskode og vælger en ny
- Klik på linket i velkomst-e-mailen
- Indtast den log ind-e-mailadresse, som er angivet i velkomst-e-mailen, og klik på Nulstil adgangskode.
- Nu modtager du en ny e-mail fra TDC Erhverv. Klik på linket i denne e-mail og indtast din ønskede adgangskode, bekræft den og afslut ved at klikke på Nulstil adgangskode.
Du er nu klar til at bruge Skype for Business på din computer for første gang.
Sådan ændrer du din adgangskode herefter
Hvis du har brug for at skifte adgangskode igen, kan du nemt gøre det via dette link.
Kommentarer