Sådan finder du rundt i Selvbetjening

Når du er logget ind i Selvbetjening, føres du til oversigtssiden.

På oversigtssiden har du under Mine supportsager i højre side adgang til jeres supportsager. Du kan læse mere om den enkelte sag ved at klikke på Vis mere og oprette en ny ved at klikke på Opret supportsag.

I topmenuen kan du skifte mellem de virksomheder, du har adgang til at administrere, og klikke dig direkte til de forskellige områder for den virksomhed. Abonnementer, Numre, Faktura og Statistik.

Bemærk! Det er som sagt ikke sikkert, at du har adgang til alle områder af Selvbetjening. Det kommer an på, hvordan du er oprettet som administrator. Hvis der er utilgængelige områder af Selvbetjening, som du mener, du burde have adgang til, så kontakt os endelig.

Området Abonnementer

Klikker du på Abonnementer, har du flere muligheder: Du kan gå til en oversigt over alle eksisterende abonnementer i jeres virksomhed eller direkte til oprettelse af et nyt abonnement.

I oversigten kan du se en liste over alle jeres brugere sorteret alfabetisk. Hvis du vil finde en specifik bruger, kan du benytte dig af søgefeltet øverst eller sortere brugerne efter abonnement, e-mailadresse eller telefonnummer. Det gør du ved at klikke på Sorter visning ude i højre side.

Du kan se flere detaljer om hver enkelt brugers abonnement ved at klikke på vedkommendes navn. Dette åbner personens profil, hvor du blandt andet kan ændre eller nedlægge abonnementet.

Hvis du vil oprette et nyt abonnement klikker du på Opret nyt abonnement oppe i topmenuen eller i øverste højre hjørne af oversigtssiden. Herefter følger du trin-for-trin-vejledningen. Når du har bestilt et nyt abonnement, bliver det helt automatisk del af vores fakturering af jer.

I området Abonnementer kan også foretage ændring i mange abonnementer i samme arbejdsgangs ved at markere flere medarbejdere fra en liste. Det gør du under punktet Masseredigering. Her kan du fx bestille nedtagningen af en række abonnementer samtidigt.

Klikker du på Abonnementsoversigt kan du downloade en csv-fil med alle jeres abonnementer.

Området Numre

Her bliver du vejledt til hvordan du flytter fastnetnumre og konfigurerer jeres call flow på hovednummeret. Indtil videre er dette dog manuelle processer, som I kan bestille via en henvendelse til os. Vi arbejder dog hen mod at få disse processer ind i Selvbetjening.

 

Området Faktura

I dette område kan du hurtigt få overblik over alle jeres fakturaer fra os.

Klikker du på Specificeret i den enkelte faktura, kan du se forbrug og detaljer for hver bruger og alle varelinjer. Du kan også downloade fakturaen som pdf-fil.

I området Faktura kan du også tilmelde jeres virksomhed til eFaktura. Efter tilmelding vil du månedsvist modtage fakturaen på de e-mailadresser, som du angiver.

 

 

Var denne artikel en hjælp?
2 ud af 2 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer