Sådan finder du rundt i Selvbetjening

Når du er logget ind i Selvbetjening, føres du til oversigtssiden.

På oversigtssiden har du under Mine supportsager i højre side adgang til jeres supportsager. Du kan læse mere om den enkelte sag ved at klikke på Vis mere og oprette en ny ved at klikke på Opret supportsag.

I topmenuen kan du skifte mellem de virksomheder, du har adgang til at administrere, og klikke dig direkte til de forskellige områder for den virksomhed.

Det er ikke sikkert, at du kan komme ind på alle områder af Selvbetjening. Det kommer an på, hvordan du er oprettet som administrator. Hvis der er utilgængelige områder af Selvbetjening, som du mener, du burde have adgang til, så kontakt os endelig.

Området Abonnementer

Klikker du på Abonnementer, har du to muligheder: Du kan gå til en oversigt over alle eksisterende abonnementer i jeres virksomhed eller direkte til oprettelse af et nyt abonnement.

I oversigten kan du se en liste over alle jeres brugere sorteret alfabetisk. Hvis du vil finde en specifik bruger, kan du benytte dig af søgefeltet øverst eller sortere brugerne efter abonnement, e-mailadresse eller telefonnummer. Det gør du ved at klikke på Sorter visning ude i højre side.

Du kan se flere detaljer om hver enkelt brugers abonnement ved at klikke på vedkommendes navn. Dette åbner personens profil, hvor du blandt andet kan ændre eller nedlægge abonnementet.

Hvis du vil oprette et nyt abonnement klikker du på Opret nyt abonnement oppe i topmenuen eller i øverste højre hjørne af oversigtssiden. Herefter følger du trin-for-trin-vejledningen. Når du har bestilt et nyt abonnement, bliver det helt automatisk del af vores fakturering af jer.

Området Produkter

Her kan du bestille nye simkort og andre stykker hardware som for eksempel 4G-dongles or routere. Klik på det produkt, du ønsker at bestille, og udfyld bestillingsformularen.

Start med at vælge om produktet er til en ny eller en eksisterende bruger i jeres virksomhed. Er det til en eksisterende bruger, laves der et opslag i brugerlisten, så snart du begynder at taste vedkommendes navn. Er du usikker på, om brugeren allerede eksisterer, kan du bare prøve at lave et opslag.

Leveringsadresse udfyldes automatisk med jeres virksomheds hovedadresse, men du kan sagtens ændre det til en anden dansk adresse.

Når du har udfyldt alle felter i bestillingsvinduet, klikker du på Godkend og send. Nu pakker vi produktet og sender det til den valgte leveringsadresse så hurtigt som muligt. Produktets pris vil automatisk optræde på jeres næste faktura.

Området Faktura

I dette område kan du hurtigt få overblik over alle jeres fakturaer fra os.

Klikker du på Specificeret i den enkelte faktura, kan du se forbrug og detaljer for hver bruger og alle varelinjer. Du kan også downloade fakturaen som pdf-fil.

I området Faktura kan du også tilmelde jeres virksomhed til eFaktura. Efter tilmelding vil du månedsvist modtage fakturaen på de e-mailadresser, som du angiver.

Mine supportsager

I  Faktura kan du også tilmelde jeres virksomhed til eFaktura. Efter tilmelding vil du månedsvist modtage fakturaen på de e-mailadresser, som du angiver.

 

 

 

 

 

Var denne artikel en hjælp?
2 ud af 2 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer