Hvis du er oprettet som din virksomheds administrator, har du adgang til Selvbetjening, hvor du kan nedlægge, oprette og justere abonnementer og brugere og få overblik over fakturaer. Hvad du har adgang til afhænger dog af hvilken rolle, du er blevet oprettet med.
Du finder Selvbetjening på adressen selvbetjening.sky.tdc.dk.
Log ind med din arbejds-e-mailadresse og den adgangskode, du har til TDC Cloud Support.
Hvis du endnu ikke har oprettet en adgangskode eller har glemt den, kan du klikke på Jeg har glemt min adgangskode. Så sender vi straks en e-mail med instruktioner om, hvordan du nulstiller og vælger et nyt.
Når du logger ind første gang, bliver du bedt om at indtaste dit kundenummer samt tilhørende kodeord. På login-side kan du klikke på linket Hvordan finder jeg mit kundenummer? for at få hjælp til at finde kundenummer samt kodeord.
Du kan rekvirere dit kodeord ved kontakte os her eller på telefon 7733 7171.
Indtast alle de kundenumre samt kodeord du har adgang til. Sæt flueben ved Gå direkte til Selvbetjening og klik på Fortsæt til Selvbetjening.
Du er nu klar til at benytte Selvbetjening.
Kommentarer