Sådan bestiller du et nyt simkort

På Selvbetjening kan du som administrator med få klik bestille nyt simkort og spærre det gamle.

Start med at logge ind på Selvbetjening.

Find den kollega, som du vil bestille et nyt simkort til. Det gør du ved enten at klikke på Abonnement og så Oversigt og finde vedkommende i listen eller ved at søge personen frem via søgefeltet.

Når du er inde på personens abonnementsprofil, klikker du på sektionen SIM-kort i menuen i venstre side.

Her kan du så bestille et nyt simkort til din kollega ved at udfylde alle felterne i sektionen Bestil nyt SIM-kort. De fleste felter udfyldes automatisk med de informationer, som vi har om jeres virksomhed og personen, men du kan frit ændre dem manuelt.

Inden simkortet kan tages i brug, skal det aktiveres. Når du færdiggør bestillingen, sender vi et aktiveringslink til den e-mailadresse, som du har indtastet i feltet Modtager af aktiveringsmail. Vi anbefaler, at du indtaster e-mailadressen på den person, som skal benytte simkortet.

Vælg til sidst, om du ønsker at spærre det nuværende kort, og klik til sidst på Bestil.

Nu er kortet bestilt, og vi pakker og sender det så hurtigt som muligt.

Spærringen træder i kraft med det samme.

Var denne artikel en hjælp?
5 ud af 11 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer

  • Avatar
    Gorm Rosborg

    Hej
    Jeg har prøvet at bestille et nyt SIM kort via selvbetjening, men enten er der ikke sket noget eller også har jeg bestilt 2-3 stykker.
    Hvordan kan jeg se om der er sket noget?
    Gorm
    Ardex

    Det var til bruger Niels Rasmussen

  • Avatar
    Henrik Rask

    Hej Gorm, og tak for din henvendelse. Jeg kan se, at du har en åben ticket på dit spørgsmål - og der bliver taget hånd om det i vores Udviklingsafdeling. Fortsat god dag :-)