Hvor finder jeg pin- og pukkoden til mit simkort?

Pukkoden og pinkoden til dit simkort står i det følgebrev, som dit simkort kom med. Det kan være, at du selv har skiftet pinkoden, men pukkoden er den samme, som simkortet kom med.

Hvis du ikke har brevet, så du eller din administrator slå koderne op i Selvbetjening. Vi kan ikke udlevere puk- og pinkoder via e-mail eller telefon.

Som TDC Erhverv Teams-kunde

Hvis I har vores Teams-løsning, så kan du som medarbejder selv logge på vores Teams Selvbetjening og finde din pin- og pukkode. Se her hvordan.

Som Skype for Business-kunde

Hvis I har vores Skype for Business-løsning, så kan telefoni- eller it-administratoren i din organisation eller virksomhed finde pukkoden på Selvbetjening. Denne vejledning viser, hvordan administratoren kommer i gang med Selvbetjening.

Når man er inde i Selvbetjening, står pin- og pukkode opgivet på brugerens profil under Mobil.

mceclip0.png

 

Var denne artikel en hjælp?
8 ud af 18 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer

  • Avatar
    Salka Kudsk

    Jeg mangler min pukkode og kan ikke logge ind på selvbetjening. Kan I hjælpe på anden måde?
    Venligst Salka Kudsk
    tlf.: 60352032
    mail: sak@henninglarsen.com

  • Avatar
    Jan Christensen

    Hej Salka

    Vi kan godt hjælpe dig, hvis du skriver ind til os. Så sætter vi jeres telefoni-ansvarlige cc, så de er informeret.

    Men jeg har allerede sendt din henvendelse videre til vores supportafdeling, som kontakter dig lige om lidt.

    Rigtig god dag.

    Redigeret af Jan Christensen
  • Avatar
    Tess Gaston

    Jeg mangler min pukkode og kan ikke logge ind på selvbetjening. Kan I hjælpe på anden måde?
    Venligst Tess Gaston
    tlf.: 22271182
    mail: gutg@gyldendal.dk

  • Avatar
    Jan Christensen

    Hej Tess

    Jeg har oprettet din henvendelse som en ticket hos vores kundeservice, som kontakter dig, når vi åbner igen i morgen tidlig.

    Fortsat god aften.

  • Avatar
    Berit Kaae

    Jeg sidder i Portugal og har pga. opdateringer af min mobil tastet forkerte PUK koder ind. Den er ikke med herned.
    Nu er min telefon låst, så jeg ikke kan tale med mine børn, fået boardingkort osv. Jeg er ikke erhvervskunde, så det med selvbetjeningen virker ikke tilgængelig. Mit nummer er 5115-5180 og min email er bck@ign.ku.dk
    Mange hilsner Berit Kaae, Kabbelejevej 25, 2700 Brønshøj