Pukkoden og pinkoden til dit simkort står i det følgebrev, som dit simkort kom med. Det kan være, at du selv har skiftet pinkoden, men pukkoden er den samme, som simkortet kom med.
Hvis du ikke har brevet, så du eller din administrator slå koderne op i Selvbetjening. Vi kan ikke udlevere puk- og pinkoder via e-mail eller telefon.
Som TDC Erhverv Teams-kunde
Hvis I har vores Teams-løsning, så kan du som medarbejder selv logge på vores Teams Selvbetjening og finde din pin- og pukkode. Se her hvordan.
Som Skype for Business-kunde
Hvis I har vores Skype for Business-løsning, så kan telefoni- eller it-administratoren i din organisation eller virksomhed finde pukkoden på Selvbetjening. Denne vejledning viser, hvordan administratoren kommer i gang med Selvbetjening.
Når man er inde i Selvbetjening, står pin- og pukkode opgivet på brugerens profil under Mobil.
Jeg mangler min pukkode og kan ikke logge ind på selvbetjening. Kan I hjælpe på anden måde?
Venligst Salka Kudsk
tlf.: 60352032
mail: sak@henninglarsen.com
Hej Salka
Vi kan godt hjælpe dig, hvis du skriver ind til os. Så sætter vi jeres telefoni-ansvarlige cc, så de er informeret.
Men jeg har allerede sendt din henvendelse videre til vores supportafdeling, som kontakter dig lige om lidt.
Rigtig god dag.
Jeg mangler min pukkode og kan ikke logge ind på selvbetjening. Kan I hjælpe på anden måde?
Venligst Tess Gaston
tlf.: 22271182
mail: gutg@gyldendal.dk
Hej Tess
Jeg har oprettet din henvendelse som en ticket hos vores kundeservice, som kontakter dig, når vi åbner igen i morgen tidlig.
Fortsat god aften.
Jeg sidder i Portugal og har pga. opdateringer af min mobil tastet forkerte PUK koder ind. Den er ikke med herned.
Nu er min telefon låst, så jeg ikke kan tale med mine børn, fået boardingkort osv. Jeg er ikke erhvervskunde, så det med selvbetjeningen virker ikke tilgængelig. Mit nummer er 5115-5180 og min email er bck@ign.ku.dk
Mange hilsner Berit Kaae, Kabbelejevej 25, 2700 Brønshøj