Telefonnummeret i Skype for Business-mødeinvitationen virker ikke. Hvad er der galt?

Vores setup gør, du skal lave en lille manuel ændring i mødeindstillinger for Skype for Business-møder for at deltagerne kan ringe ind via telefonnummer til et Skype for Business-møde, som du indkalder til. Ændringen skal du dog kun udføre en gang.

Ændringen betyder at alle i jeres organisation kommer direkte ind i mødet, men personer udefra kommer i lobbyen og skal lukkes ind. Det gør også, at man bliver lukket ind, hvis man deltager i mødet via mødenummeret, som står nederst i mødeinvitationen.

Når du er ved at oprette et nyt Skype-møde fra Outlook, vil du se Mødeindstillinger som en knap øverst i indkaldelsen. Klik på den.

Herefter skal du finde ud af, hvilket miljø jeres løsning ligger i hos os:

  • Er I blevet Skype for Business-kunde hos os inden maj 2018, er I placeret i S1- eller L4-miljøet.
  • Er I blevet Skype for Business-kunde hos os efter det, er I placeret i UC1- eller UC2-miljøet.

Er du i tvivl, kan du kontakte os.

Hvis I som kunde ligger i S1- eller L4-miljøet

I rullemenuen Disse personer behøver ikke vente i vælger du Personer, jeg inviterer fra mit firma.

Sæt herefter flueben i Personer, der ringer op, kommer direkte ind.

Klik til sidst på Husk indstillingerne.

mceclip0.png

Nu har du udført ændringen, og det er muligt for dine mødedeltagere at benytte telefonnummeret i mødeinvitationen til at komme ind i mødet.

Hvis I som kunde ligger i UC1- eller UC2-miljøet

I rullemenuen Disse personer behøver ikke vente i vælger du Alle i min organisation.

Klik til sidst på Husk indstillingerne.

Nu har du udført ændringen, og det er muligt for dine mødedeltagere at benytte telefonnummeret i mødeinvitationen til at komme ind i mødet.

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor


Udfyld venligst formularen med en gyldig e-mail og feedback til artiklen.

Kommentarer