BusinessOne-abonnementer (legacy)

Som Business One™ kunde kan du vælge mellem fire forskellige abonnementstyper til dine medarbejdere.

Business One™ IP

IP Basis og IP Pro-abonnementerne er til de medarbejdere som har deres faste arbejdsgang ved skrivebordet. De passer f.eks til administrative medarbejdere (bogholdere, kundeservice, receptionister, ordrebehandlere, mm.) som har brug for en bordtelefonsløsning eller en softphone, men samtidig har behov for en række Unified Communications services og funktioner.

Business One™ Mobil

Mobil Basis og Mobil Pro-abonnementerne er til de medarbejdere som ofte er på farten og har brug for at have alle muligheder med sig, hvor end de er. Dette inkluderer den unikke OneNumber-funktion og Cirques OneApp: Et enkelt værktøj som giver dig det overblik du har brug for uanset, hvor du befinder dig. I skal ikke bruge andet end jeres nuværende mobiltelefoner og jeres internetforbindelse - vi har taget investeringen i det dyre udstyr for jer.

I tabellen nedenfor kan du læse hvad de forskellige abonnementstyper giver mulighed for.

OneNumber

Med Business One™ fra Cirque får du den unikke OneNumber policy, som gør op med den gammeldags opfattelse af, at bordtelefoner og mobiltelefoner ikke kan integreres.

OneNumber betyder, at du kan nåes på ét telefonnummer uanset om du er på kontoret eller ej. Opkald til dit OneNumber kan besvares uanset hvor du er, og du kan ringe ud fra OneNumber fra begge mobil og bordterminaler.

OneNumber - forskellen mellem privat og erhverv

Alle eksisterende mobil & fastnet numre vil stadig virke, så kunder der ringer på en kollegas (gamle) mobilnummer, vil naturligvis stadig kunne komme i kontakt med personen. Mobilnumrene beholdes, men benyttes fremover kun til privat brug. En ren mobil bruger viser altid sit arbejdsnummer (OneNumber) fra mobiltelefonen, men kan altså stadig til-ringes på mobil og fastnet nummeret.

OnePresence

Business One™ IP Pro og Mobil Pro indeholder OnePresence: En feature som giver dig komplet overblik over dine kollegaer og en nem håndtering af viderestillinging og status. "Presence" betyder tilstedeværelse og værktøjet bruges netop til at se om  dine kollegaer er tilstede og tilgængelige, hvilke viderestillinger som er aktive og samt eventuelle mødeaktiviteter (kræver Business One™ Exchange integration).

Gennem webklienten i Business One™ kan du foretage viderestillinger og på den måde sende dine opkald i telefonsvarer, til receptionen eller til en kollega.

  • Du får telefonstatus på alle kollegaer - både på mobiler og bordtelefoner, så du har det fulde overblik over alle kollegaers aktiviteter og status på deres viderestillinger.
  • Du kan sende beskeder til kollegaerne pr. e-mail og SMS.
  • Du får status på beskeder – både telefonsvarerbeskeder og kollegaers skriftlige beskeder til dig.
  • Du får telefonbog med egne og delte kontakter.
  • Du får opkaldshistorik, både ind-, udgående og tabte opkald med opslag i ekstern nummerdatabase.

Hvis du har bordtelefon og Internet Explorer kan du derudover benytte "Click-2-call" funktionalitet fra applikationer i Windows.

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Fortæl os hvorfor

Kommentarer